Sosyal medya pazarlamasının hedefleri marka bilinirliğini artırmak, daha fazla müşteriye ulaşmak ve kullanıcılarla daha fazla iletişim halinde olmaktır. Kaliteli içerik üretimi sayesinde dijital ortamda ağızdan ağza (WOMM) dediğimiz pazarlama biçimini oluşturma yeteneğine sahiptir.
Şirketler ayrıca kariyer gelişimini çalışanlarını elde tutmanın yeni bir anahtarı olarak görmeli, özellikle de Y Kuşağı önümüzdeki 10 yıl içinde işgücünün büyük kısmını oluşturacak. Kariyer gelişimi, kişinin hedeflerine yönelik sürekli öğrenme, gelişme ve ilerlemedir. Ayrıca, kariyer gelişiminin faydaları da vardır, bunlardan biri de işten ayrılma oranını düşürmesi ve çalışan motivasyonunu arttırmasıdır. Kariyer gelişimi tüm nesillere fayda sağlar, ancak genellikle Y kuşağı tarafından aranır ve bu nedenle iş tatmininde önemli bir faktör oynar. Kariyer geliştirme, özellikle çalışanın geliştirmek istediği alanlarda kapsamlı eğitimi içerir. İş tatmini ve kariyer gelişimi ve birinin diğerine etkisi ile ilişkilidir. https://seocuuzman106.it.gg/ https://seocuuzman107.it.gg/ https://seocuuzman108.it.gg/ https://seocuuzman109.it.gg/ https://seocuuzman110.it.gg/ https://seocuuzman111.it.gg/ https://seocuuzman112.it.gg/ https://seocuuzman113.it.gg/ https://cutt.ly/avZQdu0 https://bit.ly/3sJIXDC ...
Yorumlar
Yorum Gönder